fredag 9. desember 2011

Deilig skoleuke, imorgen blir det sevilla!

HeiHei :)

De har vært en ganske så deilig skoleuke, sjekk ut dette:

Mandag skole
tirsdag fri
onsdag skole
torsdag fri
fredag fri.

På tisdag var det grunnlovsdagen til Spania, men jeg merket ikke noe spesielt annet enn at det var skolefri. Litt annerledes enn 17.mai ja..

Imorgen stikker jeg og tyskeren til sevilla :)
Gleder meg :D

Og så driver vi å ser etter tur til madrid etter 25 desember fram mot 28-29. Ser etter billig bosted og reise :) Men det er fortsatt bare en tanke. Japaneren har allerede planlagt at han skal til Barcelona. Spania har Europas beste tog, men de blir en lang og dyr reise..

Jeg hørte også her om dagen at vertsmoren sa at hun ikke liker julenissen, og at han er stygg og at det hører til USA. Det var litt tøft å høre, jeg som jobbet med å svelge det faktum at de deler ut julegavene den 6 januar (dagen til de 3 vise menn).

Det blir nok en anderledes jul ja.. Her er det mer kristelig fokus.

Men hvis det blir noe av Madrid-turen så gleder jeg meg enormt :D

Adios!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar