fredag 16. desember 2011

Norsk sjokolade, Madrid, og gode skoleresultater.

Hei!

Akkurat nå er jeg litt glad, fordi jeg fikk pakke fra Norge med sjokolade og julekort fra besteforeldrene mine fra begge sider. Når jeg fikk sjokoladen og leste brevene må jeg innrømme at jeg felte en liten tåre. Norsk sjokolade har aldri smakt så godt!



Angående sjokolade, så har jeg også gått opp 2,5-3 kilo allerede, selv om jeg drar til treningsstudio. Fritert mat 24/7, 2 middager og hvit brød til hvert måltid og en kantine som bare selger godteri og chips setter sine spor. Men så lenge magemusklene er synlige er det ikke noen krise, skal begynne å jogge enda litt oftere enn det jeg gjør nå..

Nå er jeg 99% sikker på at jeg og tyskeren drar til Madrid til Juleferien! Vi drar kl 23.00 den 25.desember og er hjemme tidlig om morgenen den 30ende. Imorgen booker vi hotell! :D
Så da blir det strengt budsjett fram til Madridturen! :)

Angående skolen, så har jeg stått i 2 1/2 eksamener. Teori til Gym fikk jeg 5er i, så har jeg fått 5er i Filosofi (realfagsfokusert), og så fikk jeg 4,25 i Biologi & Geologi, men læreren sa at det egentlig er en 5er, men at jeg ble trukket i "tonteria" tullete ting. Så det er kanskje misforståelser og slikt (han sa han ville snakke med meg på mandag om eksamenen) Men . Jeg gjorde også en slags naturfagsorientert eksamen idag, får nok rundt 3-4 tenker jeg. Men jeg trenger 5er for å få ståkarakter, så det er ikke lett! I matte og fysikk og kjemi føler jeg meg maktesløs, det er en enda sykere versjon av realfagsmatte, og spanjolene har allerede hatt 3 år allerede med fysikk og kjemi (det fant jeg ut nylig) så..

Men på karakterkortet for første trimester tror jeg at jeg står i 3 fag, så det gikk over mine forventninger! Det er mange spanjoler som stryker så med tanke på det så går det greit med skolen.

Så da ser jeg fremover til Madridturen. I kveld så gleder jeg meg til å se de norske håndballjentene gruse de spanske! (please!)

Adios

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar