søndag 18. desember 2011

Japaneren danser Flamenco!

Hei

Tittelen sier vel alt? Han lærte utrolig fort! På fredag var det konsert/framvisning på det lokale flamencohuset, det var mange folk, og det kom kjempemange fra skolen for å se på ham også. Det var mange forskjellige aldersgrupper som danset der, og kohta fikk sin egen tid i rampelyset fordi han var nettop utenfra. Han hadde danset i 3 måndter men danset egentlig ganske bra, han hadde lært kjempefort!

På lørdag så dro vi ut om kvelden, ikke så mye spennende som skjedde, og nå studerer jeg fordi det er sånn siste sjanse prøve for meg på tirsdag i biologi, en prøve som omhandler alt vi har hatt i år. Læreren sier at hvis den er like bra som den forrige som jeg hadde, så står jeg dette semesteret!

Det er mulig jeg og tyskeren bestiller hotell og transport til Madrid idag, men det er litt surr fordi familien min er i karibien akkurat nå, og jeg fikk plutselig enda et papir som må signeres og den har jeg lite tid på å få fikset. Så vi får se hva som skjer, jeg liker ikke å betale for en reise som ikke det er sikkert vi får dratt på..

Adios :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar