søndag 4. desember 2011

Oi, det er desember?

Var noe som slo meg om dagen. Det er desember?

Jeg har virkelig ikke noe julestemning, faktisk. Hvordan kan man få julestemning uten snø?

 I går var jeg i Huelva , som dere ser var det ikke superkaldt. Det var rundt 19-21 grader. Men om kveldene er det egentlig ganske kaldt, ned mot 10-13 grader.

Jeg var å så på kino, men før det dro vi å spiste pizza. Jeg å tyskeren hadde planer om å spleise 1 stor pizza. Men det var en kampanje, og vi endte opp med en stor pizza hver. :P


















Ellers så har forskjellige steder puttet opp pynt og slikt, men jeg legger ikke så mye merke til det, for stemningen er ikke helt der.

































Julenissen hadde besøkt baren, haha. Men som sagt, julestemningen er ikke helt på topp.

Kanskje den kommer når ferien kommer om kort tid! :D


Adios! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar