mandag 19. september 2011

2 utvekslingsstudenter og min første fotballtrening!

Hei

På lørdag kom det en japaner og en tysker til vårt hus. Familien de skulle bo hos har fått problemer slik at de ikke kunne bo der, og Carmen sa ja til å ha dem hos seg. Dagen etter dro vi til stranda og vi ble bedre kjent.
Vi har ganske forskjellige kulturer og personligheter, og vi ha det ganske morro.

Idag så var det den første skoledagen til tyskeren og japaneren, og senere i kveld (rundt 7 tiden) så hørte jeg at tyskeren skulle ut å spille fotball med noen venner kl 8, og at vi skulle møte dem på Benis (som er en bar). Så jeg trodde vi skulle drikke litt forfriskninger, snakke litt og spille litt fotball sammen. Men jeg tok grundig feil.
Jeg slo følge med tyskeren. Jeg spurte ham hva han skulle, hvem vil vi spille med. "I think we are going to play with 96 and 95" og jeg spurte, "is it orginized training?" og han svarte at det ikke var, og jeg spurte også Carmen hva han skulle. Men det vi faktisk fant ut etter at vi plutselig ble fler og fler, og de hadde sekker på ryggen og de virket veldig forberedt, jeg spurte til slutt da. " Vamos a jugar con el equipo de Trigueros" Som betyr; skal vi spille med fotball-laget til Trigueros? Så både jeg og tyskeren hadde ikke peiling. Jeg har ikke spilt fotball på sånn 6 år.  Når vi ankom fotballbanen fant vi fort ut at det ikke bare var noen få 96-gutter som skulle spille fotball. Det var sånn 40 gutter som snakket i vei, vi forsto ikkeno. Så nå har jeg tydeligvis startet med fotball da.. :P

Jeg greier ikke å forklare dette noe bra, det var en ganske komisk hendelse! Jeg trodde vi bare skulle spille litt fotball for morroskyld og så slappe av med noen forfriskninger, men neida! Vi ble invitert til fotballtrening. Både jeg og Tyskeren så ikke dette komme. :P jeg sa til han: "What have you dragged me in to, you told me we were going to play with some of your friends, and now we are playing with the team!" og han bare: "I'm so sorry, i didnt know." Men det spiller ingen rolle. Det var gøy! (og veldig varmt!). Selv om kl var 9 og det var mørkt ute, var det 27 grader. Men kan ikke klage, været er topp! Har ikke opplevd en eneste dårlig dag på 10 dager!

Den stranden jeg var på på søndag, er den sykeste stranden jeg har vært på! Stor og flott, og temperaturen var perfekt! 25 grader i vannet og 33 grader på land, men det var godt med vind! Kunne ikke hatt en bedre dag på stranda!

Her er noen bilder:
 Kanskje ikke det beste bildet, men nå vet dere hvordan de ser ut. :)




Adios!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar