søndag 25. september 2011

Life is great!

Hei :D

Akkurat nå har jeg det toppers! . Jeg har fått mange gode vennerJeg beklager at jeg ikke har blogget på en stund, men denne helgen har jeg brukt til å gå ut hver natt og sove hele dagen over siestaen. Menmen. Kan vel skrive litt om helgen.

På fredag var siste skoledag i min første uke, så det betyr at min første helg med venner fant sted. Fotballtreningen startet ekstra tidlig, antageligvis fordi det er helg. Det var egentlig veldig varmt kl 7, men det gjorde ikke noe, fordi jeg har fucka opp muskelen ved høyre ankel, og de som kjenner meg på den fronten vet at jeg restituerer sånt veldig tregt, så får antageligvis ikke trent på en stund, men håper å være tilbake på Onsdag.
Meg og André ved fotballbanen. 
Men igår kjøpte jeg meg mine egne fotballsko, bare 40 Euro. Så da er jeg klar for å spille ordentlig når jeg blir frisk :D

Jeg dro hjem og gjorde meg klar. Første dro vi ut med en gjeng gutter hovedsaklig fra fotballen og senere kl.0:15 dro jeg til D'Benis å møtte en veninne fra klassen for å møte vennene hennes. De var egentlig bare jenter, men det gjorde ikke noe, de var en ålright gjeng, og de likte meg veldig godt. Denne helgen har også alle trodd jeg har vært 18+, rare greier. Men har blitt tilbudt alt mulig rart, men takket nei til alt. Føler meg flink :3
Han gale med hvit genser er japaneren. Det er vanlig i hans kultur å lage grimaser når folk tar fram et kamera. Minner meg litt om broren min.
Lørdag har vært den beste dagen så langt, Kl 4 dro vil til en eller annen riking i Trigueros, som jeg ble fortalt hadde et badebasseng, så da fikk jeg endelig svømt. :D og så dro jeg og Kohta til Bursdagen til Therese, som er en av bestevenninnene til Carmen( vertsøster). Hun fylte 18 år. Jeg har ikke så mye bilder fra lørdagen fordi kameraet gikk tomt for batteri midt i Bursdagen (snufs)
Senere dro vi alle ut til et sted ved Trigueros hvor det er mye ungdommelig liv om kvelden, var folk som hadde kobla en syk stereo med høytallere 20 meter bortenfor oss, så vi hadde mye musikk, og hadde generelt kjempegøy! og det sinnsykt mye liv om nettene.

Selv om de er festglade, så er de utrolige sosiale og hyggelige. De setter deg ikke for noe press, de har ikke noen behov for å heve seg over andre, er nesten ingen drittsekker her nede. Alle er hærlige! Nordmenn har så mye å lære av Spanjolene x)

BTW: I Forigårs startet Høsten, jeg reagerte veldig rart. jeg hørte dagen før at imorgen starter høsten, da var det 30 grader kl 3 og jeg hadde det hardt for å tro. Men så så jeg på nyhetene den morgenen en nyhetsreporter godt innpakket som viste bilder av trær i Madrid som hadde mistet blader, og jeg ble ganske forundret. Så ble jeg også fortalt at det nå er litt kjølig for Spanjolene, men at våren er akkurat som sommeren, så jeg gleder meg allerede til April. Blir nok bare desember-februar som blir litt kjølig (15 grader)

Idag skal jeg avgårde til enda en bursdag, det blir nok gøy. :)

Nå tenker jeg nok at ukedagene kommer til å gå til å glede seg til helgen :D

Adios! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar